
Sstrid.be hecht aan tevreden relaties. Daarom werken wij continue aan het verbeteren van de kwaliteit van onze informatiespreiding en dienstverlening. Indien u niet tevreden bent ver onze diensten, over medewerkers en/of onderaannemers (beter gekend als Andrew aka “liefde van mijn leven” aka “hij die er nog steeds niet in slaagt zijn natte handdoeken op te hangen”) kunt u daarover een klacht indienen bij ons kantoor. Ook als u vermeende onregelmatigheden aan de kaak wilt stellen kunt u daarover een klacht indienen bij ons kantoor.
U kunt uw klacht schriftelijk kenbaar maken bij “De Directie” (als in: ikzelf aka “Astrid”).
Vermeldt u daarbij:
• uw naam en adres;
• de naam van de medewerker op wiens gedraging de klacht betrekking heeft;
• de dagtekening en uw handtekening;
• een omschrijving van de gedraging waartegen de klacht is gericht;
• de reden waarom u de klacht indient.
Als u een voorstel heeft voor de afwikkeling van de klacht kunt u dat ook aangeven. ontvangstbevestiging. Vervolgens bevestigt “De Directie” binnen tien werkdagen de ontvangst van uw klacht. In deze ontvangstbevestiging wordt u geïnformeerd over het verdere verloop van de procedure, waaronder de afhandelingstermijn en de mogelijkheid gehoord te worden.
Behandeling van de klacht “De Directie” handelt de klacht zo spoedig mogelijk af.
Behandeling van de klacht “De Directie” handelt de klacht zo spoedig mogelijk af.
Contactgegevens:
Twitter: @sstrid
Instagram: @ssstrid
Pinterest: ssstrid
Facebook: Gewoon Googlen
Gmail: sstridblog@gmail.com
Go girl!