About

leslie-knope-smiley
Sstrid.be hecht aan tevreden relaties. Daarom werken wij continue aan het verbeteren van de kwaliteit van onze informatiespreiding en dienstverlening. Indien u niet tevreden bent  ver onze diensten, over medewerkers en/of onderaannemers (beter gekend als Andrew aka “liefde van mijn leven” aka “hij die er nog steeds niet in slaagt zijn natte handdoeken op te hangen”) kunt u daarover een klacht indienen bij ons kantoor. Ook als u vermeende onregelmatigheden aan de kaak wilt stellen kunt u daarover een klacht indienen bij ons kantoor.
U kunt uw klacht schriftelijk kenbaar maken bij “De Directie” (als in: ikzelf aka “Astrid”).
Vermeldt u daarbij:
• uw naam en adres;
• de naam van de medewerker op wiens gedraging de klacht betrekking heeft;
• de dagtekening en uw handtekening;
• een omschrijving van de gedraging waartegen de klacht is gericht;
• de reden waarom u de klacht indient.
Als u een voorstel heeft voor de afwikkeling van de klacht kunt u dat ook aangeven. ontvangstbevestiging. Vervolgens bevestigt “De Directie” binnen tien werkdagen de ontvangst van uw klacht. In deze ontvangstbevestiging wordt u geïnformeerd over het verdere verloop van de procedure, waaronder de afhandelingstermijn en de mogelijkheid gehoord te worden.
Behandeling van de klacht “De Directie” handelt de klacht zo spoedig mogelijk af.

 

Contactgegevens:

Twitter: @sstrid

Instagram: @ssstrid

Pinterest: ssstrid

Facebook: Gewoon Googlen

Gmail: sstridblog@gmail.com

Advertenties

Een gedachte over “About

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s