#AA2015

Voor eens in mijn leven sta ik hier met een (grote) mond vol tanden. Eigenlijk wil ik van alles vertellen, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Om het kort te houden kan ik alvast melden dat mijn trouwdag ronduit fantastisch was. Het is echt een aanrader, dat trouwen. Niet alleen omdat je een hele dag door  mag drinken (check), eten (CHECK) en huilen (eeeen check). De liefde vieren doe je met de allerliefste mensen in je leven. En beter dan dat wordt het niet.

Dus lieve vrienden en familie, duizend maal dank voor een schitterende dag! Die ‘ronduit fantastisch’ van hierboven, hebben we aan jullie te danken!

Vermits het Nederlands van meeste Maltezen (de natie, niet de hond of het snoepje) behoorlijk slecht is, is een kleine vertaling wel op zijn plaats.

Dearest family and friends from across the sea, we can’t thank you enough for attending our wedding. You guys made it special.

#AA2015

Alle foto’s werden door de schitterende Annelies Vanhove genomen.

16 gedachtes over “#AA2015

  1. Zo’n mooie jurk, Astrid! Ik volgde je trouwperikels mee op je blog en ben heel blij dat het zo’n fantastische dag is geworden 🙂 Geniet ervan, newlyweds!

Geef een reactie

