Ssoundboard

Het verwerkingsproces was lang. Het verwerkingsproces was moeilijk. Maar kijk, ik ben er door geraakt. Dit jaar wordt het geen Weekend Blog Awards en dat is…ok. Ja, u leest het goed, ik heb er vrede mee genomen.

Dit gezegd zijnde, wil ik toch even melden dat mijn ‘campgane-lijkt op-champagne’-Weekend Blog Award Campagne fenomenaal ging zijn. Toeters, bellen én vuurwerk.
En omdat het niet eerlijk zou zijn om de hele wereld te straffen voor mijn ongelukkig noodlot, lijkt het met toch gepast om een stukje ervan te delen.

Dus, bij deze stel ik met héél véél trots het Grote Sstrid Soundboard voor. Het is gelijk dat één van Beyoncé, maar anders.

Vooral de Boys van Lunar Gravity verdienen een fenomenale “dank je schoon”. Hun hulp en ondersteuning was noodzakelijk. En moest ik niet verloofd zijn, konden ze me krijgen.

 

Ssoundboard

3 gedachtes over “Ssoundboard

  1. “Voetbal is den duvel”, hahahahahaa!
    Schitterend, Astrid! Al had ik jou inderdaad ook een plaatsje toegewenst bij de Weekend Blog Awards…

Geef een reactie

