Clueless

Beste Sstrid

Zalando organiseert dit jaar haar eigen bloggers awards in België en hiervoor zijn we op zoek naar de leukste en creatiefste fashion bloggers van België. Met deze mail willen we jou uitnodigen om deel te nemen aan de Zalando Blogger Awards.

 

Kijk, ik ben een zevenentwingtig iets dat behoorlijk onwetend tegen over het leven staat. Weet ik wie ik ben? Geen idee. Weet ik wat ik met mijn leven wil doen? Zot, nee. Weet ik waar ik binnen vijf jaar zal staan? GODNEELAATMEMETGERUST!
Dus als een instituut zoals Zalando u mailt om u te zeggen dat je een fashion blogger bent, dan is het zo. Dan moet je absoluut niet lopen zagen want ze hebben net één prangende levensvraag in uw plaats beantwoord.

Dus bij deze stellen wij ons kandidaat door de Blogger Awards. Stemmen kan hier en wees vrij om het goede nieuws te verspreiden via diverse sociale kanalen. De wereld mag wel weten dat ik een zorg minder heb in mijn leven.

Clueless-BW

3 gedachtes over “Clueless

Geef een reactie

