Musical Mondays

Maandagochtend, een mooi moment om menig gerespecteerd muziekkenner en -liefhebber te laten wenen.
Dat wereld niet enkel gevuld wordt met heerlijk verantwoorde muzikale hoogstandjes, was al lang duidelijk. Persoonlijk wil ik alle schuld op Betty Tarzan Boy Owczarek afschuiven maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat half Hollywood ook vreselijk schuldig is aan het uitbrengen van gruwelijke muzak.

Daarom heb ik een mooie, kleine selectie gemaakt van alle onnozelheden dat enkele starletts deze wereld hebben ingestuurd.

kleine disclaimer: ik sta niet in voor bloedende oren of andere letsels opgelopen tijdens het bekijken van deze clips.

Prettige maandag!

ps. Ik heb lang getwijfeldย  over het feit of Paris in dit rijtje thuishoort, maar vermits ze geen (acteer)talent beschikt heb ik ze maar geschrapt.

4 gedachtes over “Musical Mondays

Geef een reactie

