Liefste Tina & Amy

Hallo, ik ben Astrid, 26 jaar en woonachtig in Gent, Oost-Vlaanderen.  De kans dat jullie van mijn bestaan afweten is…wel nihil, maar ik vond het hoog tijd om daar iets aan te doen.
Ik mail jullie niet enkel om mezelf even te introduceren, ik contacteer jullie omdat ik jullie even op de hoogte wou brengen van een ge-wel-dig nieuwtje.
Kinneke Jezeke (als in Christus, Jezus) heeft mij vannacht bezocht in mijn droom en heeft me vertelt wat wij en Jennifer Lawrence verloren soulmates zijn. Hij was er dan ook van overtuigd dat, mochten we ooit in eenzelfde stad belanden, we de beste vrienden ooit zouden worden.
En als Jezeke het zegt, dan moet het wel waar zijn.

Nu, ik ben niet van de passieve soort, ik stel dus voor dat we deze situatie proactief aanpakken. Ik kan jullie zeggen, het weer in België is toch dat niet. Ik vermoed dat het veel aangenamer zou zijn mocht ik naar NYC verhuizen, misschien kan ik gewoon bij jullie intrekken. Jullie wonnen toch samen hé?
Dat bespaart ons direct wat geld en tijd en maakt de situatie voor iedereen comfortabel.
Laat maar weten wanneer het voor jullie zou passen, ik kijk alvast voor een vliegtuigticket en vier passende onesies.

Groetjes,

jullie BFF

Astrid

ps. Lichten jullie Jennifer even in?

6 gedachtes over “Liefste Tina & Amy

Geef een reactie

