Mijn 15 minuten

photo

Voila, speciaal voor het nageslacht & alle West-Vlaamse familieleden met een internetverbinding. ❤ voor Nele Reymen

(Nieuwsblad Magazine, 14-15 december 2013)

6 gedachtes over “Mijn 15 minuten

  1. Voor het lezen van dit artikel kende ik je blog niet. Ik ben dan eens komen piepen, na zo’n tien minuten had ik ook al zo’n tien posts verslonden en was dus verkocht. Niet alleen wordt ik nu op de hoogte gehouden van nieuwe posts, maar je inspireerde me ook om zelf weer eens mijn eigen verhaal in een blog neer te typen! Merci daarvoor! 🙂

Geef een reactie

