Beste Kerstman,

Zesentwintig jaar lang heb ik beroep kunnen doen op de diensten van Dhr. Sinterklaas. Ik weet niet of u bekend bent met het werk van uw concullega, maar ik kan stllen dat ik zeer tevreden was van de service die ik heb mogen genieten. Recentelijk heb ik onze werkrelatie moeten herzien wegens enkele zware fouten en ontzagwekkende schandalen.
Ik heb drie jaar moeten aandringen op een Chanel handtas (kleine noot: het was niet zomaar een tas, het betreft de klassieker 2.55) en ik heb deze nooit mogen ontvangen. Ik heb nota bene zelf een exemplaar moeten aanschaffen en dit vind ik uitermate onacceptabel. Daarnaast werd de firma van Dhr. Sinterklaas recentelijk beschuldigd van zwartwerk en discriminatie. U kan goed begrijpen dat ik enige associatie met dergelijke criminele feiten wel kan missen.
Na zesentwintig jaar heb ik dan ook de samenwerking moeten stopzetten, dat met veel pijn in het hart.
Nu, ik wil het professioneel houden dus schrijf ik u aan met het volgende zakenvoorstel: ik ben op zoek naar een nieuwe cadeautjesleverancier. Het is een fulltime functie tijdens de feestdagen en een parttime doorheen het jaar. Ik zou heel graag beroep doen op uw diensten.
Persoonlijk vind ik communicatie zéér belangrijk dus ben ik zo vrij geweest om mijn verlanglijstje voor de kerstdagen in bijlage toe te voegen. Ik hoop dat alles duidelijk en helder is.
Zo niet, twijfel niet om contact op te nemen.

Hopend op een positief antwoord,

Vriendelijke groeten,

Astrid

(bron: Trendland, .Of paper and things. & tinternet)

9 gedachtes over “Beste Kerstman,

  1. Pingback: Niet Oke | SSTRID...

Geef een reactie

