Champagne wishes

Karma is een kalle.
Eigenlijk had ik het moeten zien aankomen, zo een maand lang (nuja eerder een zomer) belachelijk veel poeha staan maken over mijn verjaardag, ik had ergens kunnen verwachten dat dit op een of andere manier in mijn gezicht ging ontploffen. Maar dat impliceert dat ik van nature vooruitzienend en rationeel te werk ga en dat is niet het geval.
Het was nogal zuur toen Mijn Beste kwam aanzetten met zijn verjaardagsmaand.
Maar als bevallige eega werd er noch kosten noch moeite gespaard om mijn wederhelft de maand van zijn leven te geven.

November werd gestart met een officieel verjaardag-aftel-mannetje.
Voor het ongetrainde oog lijkt dit een ordinaire adventskalender in de vorm van een kerstmannetje, maar vergis u niet! Merk op: het ronduit prachtig versierde kroontje. De enige conclusie dat je daaruit kan trekken is dat het hier om een verjaardagskalender gaat.
Jaha, Martha Stewart can suck it.

photo 2

Stap twee in mijn meesterlijk plan was een kleine trip naar de geboorteplaats van onze liefde: Antwerpen. Dankzij Ibis, een van de vele leutige hotels in Antwerpen, hebben we er een weekendje van kunnen maken. Pintjes drinken in het stationscafé zat er deze keer niet in maar heerlijk doelloos ronddwalen in ’t stad was zeker een optie. Het was een mooi moment om bij enkele gekende en minder gekende adresjes eens binnen te wandelen.

Ik hoor jullie al denken “Wawkes, dit is echt fantastisch. Wat is een verjaardagsmaand is me dat, dit kan onmogelijk beter worden!” Correct, persoonlijk vind ik het ook echt ‘Wawkes’ maar jammer genoeg ben ik Mijn Beste ook nog een verjaardagscadeau verschuldigd.
Ik ga eerlijk zijn, ik heb iets gekocht waar ik nu al héél véél spijt van heb want het is zo vreselijk opzichtig en het past ab-so-luut niet in ons interieur. Voor mij is dat al reden genoeg om het ding in kwestie niet in huis te halen, maar daar heeft Mijn Beste geen oor naar. Na 7 maand 3 weken en enkele luttele dagen zagen, staat nu een ENORME Lego R2D2 in onze living. En hoeveel ik het ook verplaats of verdraai of verzet, het blijft een vreselijk schreeuwerig object.

Ik zeg het u Karma is een kalle.

20131121-083324.jpg

12 gedachtes over “Champagne wishes

  1. ahaaa dus jullie zijn die kluizen in den boerentoren gaan legen😉

    en Astrid, R2D2 past overal, OVERAL zeg ik u, R2D2 is de max van interieurgezelschap, hij bliept toch niet he? dat zou erover zijn bliepen….

    en hey, het maakt je liefste gelukkig

  2. waaw, ma seg, mijn kleinste ( Otis, 4jr ) wil die R2D2 ook hebben, … weetwel ; decembermaand… na het succes van vorig jaar ( de millenium falcon in Lego© ) zijn “we” er klaar voor … hoeveel vraag je ervoor?

  3. Mijne Amour is ook helemaal zot van Lego en nu de feestdagen dichterbij komen blijkt hij ook zot van dat Lego RD-ding te zijn. Help! Karma is een kalle, want ik zie.dat.niet.in.ons.interieur. Een interierupost is meer dan welkom!🙂

Geef een reactie

