Houden van

Zaterdag wordt een historische dag! Wat zeg ik u, het wordt een kunsthistorische dag want onze eerste Meid van Kunst stapt in het huwelijksbootje. Mijn tissues liggen al klaar want het wordt weer een dagje “Maaaahaaar iiik wiiiiiil oook trrrrooouwhen” bijeen snotteren. Naast het gebruikelijke huilfestijn (ja ik ben trots op mijn Bleit Inc.) heb ik ondertussen ook wat last van een toepasselijke wat-ga-ik-aantrekken-crisis. Dat omvat een maar-hoe-doe-ik-mijn-haar-inzinking en een welke-make-up-smeer-ik-nu-op-mijn-wezen-aanval. Als rationele twintiger leek het me een goed idee om deze hachelijke situatie te counteren door op tijd aan de voorbereidingen te beginnen. Maar zoals gewoonlijke heb ik mezelf een beetje overschat. Blijkt dat deze volwassen dame nog steeds niet in staat is om haar eigen haar te vlechtenΒ  en het is fysiek onmogelijk om perfecte Cat-Eyes te tekenen. Gelukkig bestaan daar professionele oplossingen voor, als in een kapper en een vriendin dat wel met een make-up borstel overweg kan.

Ondertussen ben ik nog geweldig aan het twijfelen over een outfit. Ik weet het, ik ben geweldig op tijd zo 2 dagen voor de trouwerij. Maar ik ben dus wanhopig op zoek naar de perfecte jurk.
En het straffe is dat deze bestaat. Enkele weken geleden heb ik deze beauty van Paper London zien passeren bij The Merrymakers.

look-24En heb ik dit pareltje enkele dagen geleden zien passeren op de catwalk van Victoria Victoria Beckham op New York Fashion Week.BTvLhg0CEAAbe2b.jpg largeVerliefd, ik ben compleet verliefd op het over-sized silhouet. Maar sinds ik geen bankrekeningen bezit met duizenden en duizenden euro’s (om maar te zwijgen van mijn leutige deadline) zal het een dikke njet worden. Gelukkig heb ik recentelijk de COS geplunderd, voor de verandering, dus de kans zit er wel in dat ik in mijn kast iets gepast zal vinden.

Ik wil me alvast verontschuldigen voor de vele emotionele tweets en wazige instagrams, niet dat ik staat ben om sowieso iets zinnigs te produceren, maar de liefde moet nu eenmaal gevierd worden. Schol.

9 gedachtes over “Houden van

  1. Sstridje, je zult sowieso stralen in welke dress ook!!! Tot op de HOOGDAG! En wij spelen allemaal voor zon als die niet meewil kan die stikken :p

Geef een reactie

