Girl Crush Galore

Na Rihanna haar niet-zo-inhoudelijk instagramaccount vol onverantwoord visueel geweld, had ik het eigenlijk een beetje gehad met het vrouwenvolk uit Hollywood. Maar dat is buiten Jennifer Lawrence gerekend. Na gisterenavond (dank u schoon Marie) kan ik toch wel stellen dat ik heel erg veel van haar houd.
Waarom? Daarom:

jennifer lawrence

Tha (photo)bomb dot com

10 gedachtes over “Girl Crush Galore

  1. Ja. ok. Bedankt Astrid en Marie. Nu ben ik ook volledig verkocht. Wat een topmens is me dat??? Ik wil nog filmpjes. Ooh. Ik zou de hele dag naar haar kunnen kijken op deze manier. How cool is die? Instant crush.

  2. Aaah, I love that woman! Heerlijk als je bij een bekend persoon het gevoel hebt dat ze je beste vriendin kan zijn! (ik heb dat ook bij Zooey Deschanel en stiekem ook Astrid Bryan)

  3. Love her! Ze staat zo met beide voetjes op de grond. Heb net haar interview in de September issue van Vogue gelezen en nu ben ik he-le-maal verkocht (in feite was ik dat al, maar bon, je snapt het wel).

Geef een reactie

