Liefste Dagboek

IMG_3311

Liefste Dagboek, Ik heb geen idee wat er gebeurde maar opeens had ik de halve HEMA Beauty Shop mee naar huis. Ik denk dat ik aan een of andere chronische ziekte moet lijden, je weet wel, zo een waar je alle controle verliest als je voor een winkel staat en een opeens een vreselijk drang hebt om je Visa te ruïneren. Ik denk dat het hoog tijd wordt dat ik eens langs de dokter passeer, dit moet een medisch wonder zijn…

IMG_3318

Liefste Dagboek, Vandaag scheen (GENE ZEVER!) de zon, dus een mooi moment om Jezeke een badje te geven.

IMG_3320

Liefste Dagboek, Zo op vrijwillige basis sporten is toch niet echt mijn ding. Na twaalf jaar verplichte lichamelijk opvoeding en enkele ijdele pogingen tot lichaamsbeweging zou ik eigenlijk beter moeten weten. Maar dat is buiten mijn impulsiviteit gerekend. Komt ervan, zo zonder nadenken ‘Ja’ gillen als de jollige dames van OONA je vragen om aan de Tao Inner Streght Work-out deel te nemen.
Gelukkig had ik aangenaam gezelschap om me te vergezellen in mijn queeste naar de ultieme innerlijke kracht.
En ik wil zeker nog eens Elodie & Maarten bedanken om me niet uit te lachen tijdens de groepslessen. Ik prijs hun zelfbeheersing.

IMG_3356

IMG_3343Liefste Dagboek, WIJ, avonturiers van het eerste uur hebben deze maand enkele exotisch expedities ondernomen. Eén ding is me zeer duidelijk geworden: Niet alle wegen leiden naar Rome maar naar Antwerpen. Als ware wetenschappers zijn we dan ook een uitgebreid onderzoek gestart naar de behaaglijkste & gezapigste koffiebars ter A’pen. Dit doen we uiteraard niet voor ons eigen plezier, Neen Meneer, wij offeren ons graag op voor het algemeen goed.

IMG_3359

IMG_3367

Liesfte Dagboek, Ik denk dat ik gestalkt wordt. Overal waar ik naartoe ga, zijn ze daar, die dino’s. Ja, ik ben en beetje bang.

IMG_3415

IMG_3422Liefste Dagboek, Zoals je al weet ben ik niet echt het referentiepunt alles het op beauty-shizzle aankomt. De onwennigheid was dan ook groot toen ik na de werkuren bij Lush binnenwandelde voor een heuse VIP-behandeling. Nooit gedacht dat zoveel pottekes en crèmekes zo intimiderend konden zijn, hallo paniek. Chance dat het B’Dass Lush-team ook aanwezig was want mij daar alleen laten zou niet echt verantwoord zijn. Ondertussen kan dedie-hier haar eigen bruisballen en maskers maken. Nu nog leren wat een “lip-liner” is en ik kan doorgaan als een echt vrouw. Ik kraai alvast Victorie

IMG_3424

Liefste Dagboek, Ook deze maand doen we aan liefdadigheid! Zo heb ik eigenhandig deze man aan de liefde van zijn leven geholpen. Het was wel een decorstuk van het Gary Wilson show op DOK, maar ah, als het echte liefde is, dan is het echte liefde.

IMG_3383

Liefste Dagboek, Tussen biervaten dansen is leuk. Meer kan ik er eigenlijk niet over vertellen want ik kan me niet veel meer herinneren van die avond.
Damn You Rodenabach

Een gedachte over “Liefste Dagboek

  1. Pingback: Het groot onderhoud | SSTRID...

Geef een reactie

