Niet Oké

Gewoon. Omdat het kan.

  • Witte broeken, de horror der zomermaanden. Na 25 jaar en 8 maand diepgaand onderzoek kan ik toch wel stellen dat niemand, maar dan ook echt niemand goed staat in een witte broek. Ook Beyoncé niet.
    Om dan nog maar te zwijgen over de linnen varianten die semi-transparant wordt eens ze in aanraking komen met wat kontzweet.Tot mijn grote verbazing dragen er meer mannen gekleurde strings dan dat ik initieel dacht.
  • Lana del Rey. Nee sorry, Lama del Rey. Mijn grootste nachtmerrie is zonder twijfel gedwongen worden om broeken te passen terwijl Miss del Rey een akoestische versie brengt van haar gehele oeuvre. Ik weet dat dit een zeer subjectieve stelling is, maar ik word fysiek slecht van haar zeemzoet gejank. Om dan maar te zwijgen over die pluche truitjes die ze ooit voor H&M heeft (yeah right) ontworpen. Menig wasmachine staat nu bij het groot-huis-vuil.
  • Dagen na vakantiedagen zijn zo verdomd zuur. Ik zit echt niet te wachten op twee maandagen in één week. Huilen.
  • Vijf maand winter is is gewoon ronduit gemeen. Is dit niet één van de goddeloze martel-technieken die ze in Guantanamo gebruikten?
    Somebody piss off Karma en heel België heeft er blijkbaar mogen voor boeten. Vijf bloody maanden sneeuw! Er zitten gaten in mijn recent aangekocht thermisch ondergoed. Ik eis iets ter compensatie! VAKANTIE VOOR IEDEREEN! Of een fles wijn om de pijn te verdrinken.
  • Reclame krijgen en/of gevraagd worden om dieetpillen te testen. Ik weet niet wat jullie zouden doen maar ik had veel zin om de persoon in kwestie rats door mijn computer te sleuren. Want 1) dieetpillen zijn één grote klucht en 2) heeft die mij nu net te dik genoemd?! Ongetwijfeld weer een schitterend idee van een man.
  • De roze cava van de Charlatan. Hallo lelijkste kater ooit. Die drank zou illegaal moeten zijn want ik ben er semi-zeker van dat je er blind kan van worden.
  • Ik ben een bleiter. En daar is niets mis mee! Ik ween als ik triest ben, ik ween als ik gelukkig ben en daarmee is alles ook gezegd. Noem mij maar gerust CEO van Bleit Inc. Maar volgens bepaalde mensen (niet toevallig allemaal van het mannelijk geslacht) is dit ui-terst onnozel. Wel, weet je wat ik ui-terst onnozel vind? Een betoog afsteken over hoe irrationele huilen. Of ‘stopt daar es mee’ antwoorden tegen iemand dat intriest zit te schreien. Strak plan gasten.
  • Volgens Mijn Beste is het Niet Oké dat ik genomineerd ben voor de Weekend Blog Awards. Waarom? Ik heb zijn uitleg niet helemaal begrepen (Chuck Bass was net op de televisie) maar het was iets in de trend van ‘Nu is het hek helemaal van de dam’, ‘Mij nog meer te kakken zetten’ en ‘Mooi, bevestiging, dat was er nog te kort’ aan. Ik denk er toch schoon het mijne van. Vote Pedro!
4 gedachtes over “Niet Oké

  1. Witte broeken gaat nog vind ik persoonlijk, mannen met witte sokken in sandalen daarentegen, dat is pas horror.
    En ik dacht dat ik de CEO van Bleit inc. was. Blijkbaar ben ik dus niet alleen. Wat een opluchting!

  2. Witte broeken zijn mottig, eens.
    Een week of 2 geleden, toen de zon eens scheen weetjenogtoen, was er een studente bij ons (lees: vrouwelijk en onder de 25) met van die lompe slets sandalen met witte kousen in! Bedoel dat ouw mannekes dat niet weten tot daar maar dit????

Geef een reactie

