Bag it up

“Studeren is de mooiste tijd van je leven.” Als ik bepaalde littekens, foute kledingstukken en gênante foto’s in rekenschap neem, kan ik alleen maar besluiten dat deze stelling waar is. Maar enige nuance is wel aan de orde, student zijn staat ook synoniem voor iets anders: geen rotte frank op zak hebben.
Fancy dinning beperkte zich meestal tot een spaghetti scoren in de Brug, spiriteuze dranken waren bij voorkeur een of ander obscuur huismerk en een “shop-budget” was een grote, lelijke leugen. Ja, vrijheid & nul verantwoordelijkheid is zeer gezellig, maar ik ben toch blij dat ik me nu 3 volwaardig maaltijden kan veroorloven. Zo slecht is dat werken nog niet. Niet dat ik Rihanna-gewijs van ‘making-it-rain’ kan doen in een of andere louche stripclub, maar een mooi stukje design kopen zit er toch al in.

Zo ben ik dan vreselijk trots op mijn Marie Turnor Lunch Bag. Een pareltje dat ik via de Baroness O. shop heb kunnen scoren. Vergeet die veel te dure Jill Sander & Céline kopieën, deze zacht lederen beauty is the real deal. Dat het is de nieuwe liefde van mijn leven.

IMG_1646

IMG_1649

IMG_1651

Voor de adepten-van-het-betere-werk: Baroness O. verkoopt de tas in twee verschillende kleuren en in drie verschillende maten. Voor meer info & fun verwijs ik jullie graag door naar hun webstek.

5 gedachtes over “Bag it up

  1. Pingback: The Plantshop | SSTRID...

Geef een reactie

