Bounce

Vakantie? Check! Vermits de winter een kleine vijf maand geduurd heeft, verwacht ik niet veel zon in dit klootjesland. Daarom vliegen we ook dit jaar vliegen terug naar The Motherland.
Niet alleen ga ik daar een hoognodige portie Vitamine D opdoen, ik ben ook van plan om daar een dansje te placeren.
Waardadde? Wel, de 26ste juni doen ze daar terug van Isle of MTV. Feest!
Een prachtige historische setting gevuld met wat ordinaire pop-muziek & veel leutige drankjes.Β  I’M GAME!
Hoog tijd voor wat extra dansoefeningen, want verder dan een mismaakte Booty-Pop geraak ik niet.
Gelukkig heb ik twee helden (dank u Moeder,Β  dank u Jan) die me snel te hulp schoten met enkel fijne tutorials.

6 gedachtes over “Bounce

  1. Waauw, Astrid, ik wou dat ik je blog eerder had ontdekt! Vorige zomer ben ik nog in Malta geweest, de tips uit ‘The Motherland’ waren welkom geweestπŸ™‚ Maar ’t is er sowieso heerlijk vertoeven! Veel plezier de volgende dagen!

Geef een reactie

