A Lee Don’t Lie

25, zo oud ben ik. Goedgelovig maar toch niet meer onnozel, hoop ik. Na een kwarteeuw op deze aardkloot ronddolen kan ik toch wel stellen dat ik een beetje levenservaring op zak heb. Genoeg om het verschil te weten tussen oudenwijven gezwets & heet gebakken mythes. Tocht zeker van die goedkope kluchten die ze wel eens in een RomCom durven verkopen.
Bijvoorbeeld; dat hele gedoe rond ‘de prins op het witte paard’. Mr. Big mag dan misschien dΓ© man zijn voor Carrie Bradshaw maar ze heeft er toch lelijk 10 jaar lang miserie mee gehad. De bastard liet haar zelfs staan aan het altaar, dat zou mijn beste toch niet moeten proberen.
Om dan maar te zwijgen van die actrices (ja Eva Mendes, ik kijk naar u) die altijd perfect gemaquilleerd en gekapt ontwaken uit een diepe, vredige slaap.Β  Je weet wel, zoiets. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik ben er toch niet altijd zo charmant als ik uit mijn bed rol, in het beste geval zie ik eruit alsof ik recht uit de film “Alien” ben geplukt.

Maar recentelijk heb ik mijn levenskennis toch moeten bijstellen.
Stel je het volgende even voor: Je stapt een winkel binnen, je gilt op dramatische wijze “Ik heb een broek nodig die me perfect past, ik heb nogal wat junk in mijn trunk”, je krijgt een exemplaar van een zeer leuke verkoper, je past het kledingstuk en je moet bemerken dat deze als gegoten zit. Klinkt ongetwijfeld als de grootste leugen ter wereld, maar dit is wel degelijk echt gebeurd. Jaha, een broek vinden op 5 minuten tijd EN geholpen zijn door een leuke verkoper. Je zou bijna geloven dat de Kerstman ook echt bestaat.
Eerlijk, ik ben er nog niet echt van bekomen. Broeken kopen is veruit de pijnlijkste wat ik mezelf kan aandoen; duust broeken passen die steevast allemaal te klein zijn, traantjes in de paskamers & met legen handen naar huis. Allemaal zeer geweldig voor het zelfvertrouwen en zelfbeeld van een jonge vrouw. En een veel te vrolijke, kirrende verkoopster met een maat -24 helpt op dat moment ook niet echt. Soit.

De broek (en leuke verkoper) in kwestie vond ik bij LEE, gelegen in de Walpoortstraat te Gent. Naast de broeken die er hangen, kan je er ook alle modellen die je online (van het merk zelf, wel te verstaan) vindt ook bestellen. Heerlijk gemakkelijk & dat op een scheet van mijn huis, hallo luxe.
Het is nodeloos om nu nog te stellen dat ik wel fan ben van dit merk, maar toch! Ik ben fan.

photo

16 gedachtes over “A Lee Don’t Lie

  1. Hoera voor perfect passende broeken, ik ben ook nog steeds op zoek… Misschien ook eens binnenstappen dan, want online da’s toch ook meestal risky business (voor een broek).

    • Online broeken bestellen is vragen om miserie. Ik heb een broek gekocht en online gekeken wat ze nog hebben que stoffen & kleuren. Super makkelijk & een risicofactor van 0

  2. Ik ga voor mijn broeken meestal naar Concept Store in Lovendegem. De gerante daar is ook zo een zotte..
    De eerste keer dat ik er binnenkwam vroeg ik haar of ze mij kon helpen met een broek te vinden. Ze keek naar mij en zei: “Hoe groot zijt ge? 1m63?”
    *BAM!*
    Er bal op!
    Toen verdween ze, kwam terug met 1 broek en zei dat ik ze moest passen.
    En ze zat als gegoten! πŸ™‚

    // alleen jammer dat de kwaliteit van Hilfiger dan weer niet echt om naar huis te schrijven is. Na een jaar versleten, maar daar kon zij niet aan doen.

  3. WAT? Ik ga dat nu zaterdag uitproberen!!! Ik heb laatst ook (tot groot Plezier van mijn lief) 7 broeken gepast die niet goed waren en goed gezind word je daar inderdaad niet van. Bedankt, Astrid, hopelijk heb je ook mijn leven een stukje beter gemaaktπŸ™‚

  4. Die verkoper is inderdaad top! Heb er samen met vriendin klein uurke mee staan babbelen (over de verschillen tussen Antwerpen en Gent en West-fluten die daarin verzeild geraken of wat anders :p), 2 perfect passende broeken aangehad en dan toch niets gekocht, want o O ja er is een niet-stretchmodel op komst en daar was ik naar op zoek.
    Nog een extra weetje: wist je dat LeeCooper bijna niet meer te koop is, en die mij NOG beter gaan? Lee biedt gelukkig een waardig alternatief :)!

    • Hahaha kijk p jou kan ik altijd rekenen voor een extra weetje of twee ^^
      Ja! de broek die ik heb gekocht hebben ze ook in non-stretch, je moet online eens kijken (er staat een linkje in de post die direct doorgaat naar collecties online)

  5. Ik had dezelfde ervaring in een Levis winkel, met hun curves-of-hoe-heet-het-lijn.
    Nu ben ik een aantal kg vermagerd en past mijn broekje niet meer😦, dus morgen naar Gent om een nieuwe te kopenπŸ˜€

Geef een reactie

