Weekend Blog Awards

4000273338607

Nachten niet kunnen slapen, maanden gebeden uitsturen naar de lieve goden en weken hopen dat ze dit jaar toch weer zullen passeren. ET VOILA! Vandaag kwam het lang verwachte bericht: De Weekend Blog Awards zijn terug.
Trouwe lezers zullen wel weten dat ik het niet te nauw neem met…welja véél dagdagelijkse zaken, maar dit, dit is een ander verhaal.
Als grote adept van eender welk soort uitreikingsshows, kan ik mijn enthousiasme betreffende deze awards moeilijk onder stoelen of banken steken. Zeker omdat ik zelf een kans maakt om genomineerd te worden. Euforie Alom! Nu kan eindelijk ik mijn droom om deel te nemen aan Miss België opbergen, ik heb een waardig alternatief.
Wees vrij om me te nomineren, wees vrij om het niet te doen. De firma dankt u hoe dan ook.

ps. Alvast mijn excuses voor alle komende spam & zaag-reclame

3 gedachtes over “Weekend Blog Awards

  1. Pingback: Kettingbrief | SSTRID...

Geef een reactie

