His & Hers

Je kent ze wel, koppels die geen ‘ik en jij’ maar een ‘wij’ zijn. Ze hebben een vijfjarenplan en ze wandelen kleur-coördinerend door het leven. Met andere woorden: de schrik van iedere zestien-jarige.
Na bijna een jaar samenwonen, merkte ik gisteren een zeer onrustwekkende trend op in mijn huishouden.

IMG_1590

His & Hers Hipster Shoes

IMG_1608

His & Hers Arm Candy

IMG_1634

His & Hers Analoge Kijkdozen

IMG_1631

His & Hers Sippy Cups

IMG_1611

His & Hers Animal Swag..

IMG_1632

… en His & Hers Bovenlipbegroeiing

Mijn innerlijke puber staat alvast hard met haar ogen te rollen maar ah, wat kan het mij schelen, deze hier is oprecht gelukkig.

PS: We do love our Bacon ❤

IMG_1641

4 gedachtes over “His & Hers

  1. Pingback: Venus & Mars | SSTRID...

Geef een reactie

