<3

Ik had initieel  aan mijn beste beloofd dat ik dit nooit ging vertellen maar die zit nu toch in Oostenrijk dus die kan mij weinig maken. MAAR op dit nummer is het allemaal tussen ons begonnen. Ergens in een donkere kelder, tijdens een feestje van Avenue L, met veel te veel drank in ons systeem, zijn wij beginnen <met gebrek aan een beter woord, mijn excuses> vozen gelijk twee 16-jarigen. ROMANTIEK ALOM! ❤

16 gedachtes over “<3

  1. Pingback: Beste 23-jarige ik, | SSTRID...

  2. Pingback: Het zilveren lijntje | SSTRID...

Geef een reactie

