Thermisch ondergoed

ryan-gosling-underwear-white-briefs

Een paar Dries Van Noten sleehakken zijn ongetwijfeld een pak  stijlvoller, maar die zullen nooit je leven redden als de thermostaat onder het vriespunt duikt. Integendeel, ze zouden in mijn geval de nagel aan mijn doodskist zijn. Dus genoeg met al die vooroordelen en denigrerende opmerkingen, ik zweer het bij thermisch ondergoed! Ik heb een setje of twee in mijn kast liggen, mooi naast mijn La Fille D’O, en ik hou er belachelijk veel van. Ja uw oma draagt het waarschijnlijk ook, maar weet dat ze een pak meer levenservaring & wijsheid op zak heeft. Ik geef het maar mee.

Waarom thermisch ondergoed? Omdat de wetenschap al lang heeft uitgewezen dat laagjes warmer zijn (omdat lucht isoleert en zo…denk ik) dan bijvoorbeeld een dikke trui. En dat is wel aangenaam eens de teller van uw thermostaat op  min duust graden staat.

Damart, AS Adventure en uw lokale markt hebben een schitterende collectie dat draagbaar en, u gelooft het nooit, modern ogend is. Prijzig? Ja. Maar HEMA biedt een schitterend alternatief dat zéér betaalbaar is. En als ik mijn beste mag geloven, zijn ze bijzonder aangenaam om het te dragen. Dat in tegenstelling tot kousbroeken die schuren waar het niet hoort te schuren.

19160514a

Moest dit alles jullie nog niet overtuigd hebben, heb ik nog een laatste argument: zelfs Tiany is fan. En wie zijn wij om dé Belgische Queen of Fashion tegen te spreken.

2 gedachtes over “Thermisch ondergoed

Geef een reactie

