Sterven op de zetel

Ik ging iets bloggen, zoiets grappigs en gevat, maar ik zit nu al twee uur naar mijn scherm te staren. Het is zo duidelijk als een oven dat gaapt, veel zinnigs zal er niet meer uitkomen.

Online shoppen misschien? Waarschijnlijk geen strak plan sinds ik geweldig paranoรฏde ben ten opzichte van alle maattabellen van iedere webwinkel ter lande. Heerlijk West-Vlaams van me, die angst voor ontwikkeling en vooruitgang. Noem het ouderwets, noem het achterhaald maar ik pas graag dingen voor ik er belachelijk veel fancy eurodollars aan spendeer.

Dan maarย  die hospitalisatieverzekering eindelijk eens in orde brengen. Geen mis idee sinds ik al een week mijn ingewanden lig op te hoesten. Dus, dit moet vlot gaan, zo een vragenlijst, niet? Plakkertje hier, handtekening daar, … HOE ZO WAT IS MIJN GEWICHT?! Wat voor een idiote vraag is dit?!
Ik heb mijn best gedaan, eerlijk waar, maar aan de tranen en het gegier van mijn beste kan ik opmaken dat dit wat meer tijd in beslag zal nemen dan gepland. Foert, ik zal wel nog enkele dagen in bubbelplastiek rondlopen.

Optie 3 dan maar: nog wat liggen sterven in de zetel. De dokters noemen het een zware ontsteking, ik noem het een goed excuus om een dag met Don Draper door te brengen. Elk glas is halfvol jonges.

Een gedachte over “Sterven op de zetel

Geef een reactie

