Niet Oké

Nog eentje, om het jaar goed af te sluiten: Happy Ranting Everyone!

  • Franse toiletten. Als in een groezelige mini-versie van een betonnen-crack-house terzijde van de fransche auto-route
    waar een gat in de grond als toilet moet dienen. Dan moet je nog vakkundig weten te manoeuvreren zodat jezelf niet bevuilt. Zwaar traumatiserend.  ” ’t is voor de hygiëne “.  Hygiëne mijn H$$ ! Je komt er vuiler uit dan dat je erin gaat.
    Afbranden die boel!
  • Die affreuze kerstmutsen met lichtjes. Ze zijn lelijk, hoogstwaarschijnlijk gevaarlijk, lelijk, doen afbreuk aan de kerstsfeer, lelijk, het is niets meer dan lichtpolutie en ze zijn vooral LELIJK.
  • ‘Big Girls’ van MIKA. Leuk? nee. Zet aan tot agressie & criminaliteit? Ja.
  • De grappigste tweets van Knack. HOEZO IK STA ER NIET BIJ?! HOEZO IK BEN NIET GRAPPIG?! IK BEN KWENIEHOEGRAPPIG!! Losers.
    (kleine disclaimer: ik ben er wel degelijk mee aan het lachen. Mijn excuses beste mensen van Knack)
  • De moppen van Ben Crabbé
  • Het feit dat er nog geen vintage Chanel in mijn kast heb staan.
    Hé Kerstman:
    b9vfl4b63jk26oqntcvo6IwAo1_500
Geef een reactie

