Nieuw jaar, nieuw lijstje pt. 2

Een eindje terug (als in vorige week) had ik het geniale idee om mijn eigen eindejaars-lijstje ineen te flansen.
Ondanks de bakken kritiek, ja mijn beste ik kijk naar jou, zijn er toch enkele helden die zo lief geweest zijn om de (extra)ordinaire opsomming in te vullen. Duust Karma-Love-Points voor jullie allemaal!
Ze waren schalks, hartveroverend, luimig & uiterst puik. Daarom deel graag een kleine compilatie van de leutigste antwoorden.

Amaury

Hét moment van 2012:

Dan kies ik toch wel voor de slotceremonie van de Olympische Spelen. De Spice Girls waren daar wel, hé!

image

Niel

“Dit doen we nooit meer” moment:

Met veertig naakte mensen in een sauna kruipen en naar een Japanse erotische musical gaan kijken.

Christophe

The nicest nail polish colour of this year:

Whatever colour Bas put on one of his nails at the Marriott Hotel Ghent Instameet. Sexy beast!

Hilde

Meeste nutteloze gadget/app:

moet mijn 1 miljoenste tupperware potje zijn….

Ons Moeder

Slechtste openingsdans

Ik vind openingsdansen sowieso belachelijk. Allemaal. Ja, ook de uwe. En de mijne ook.

Herman

Meeste geslaagde online evenement 2012
Mijn Super Bachelor-weekendje Oh Oh Cherso-style tussen de Hagenezen. THX guys!

Steven

Het grootste Niet Oké moment van 2012

Die zaterdagochtend op de afrit van de E19…

Geef een reactie

