Beste Sint,

Jij weet het, ik weet het: we zijn twee behoorlijke badassen, maar eerlijk, ik heb het niet zo begrepen op dat braaf zijn.
Braaf is me net iets te avontuurloos. En jij weet maar al te goed dat ik geen fan ben van ‘saai’. Zeker als je dit probeert af te dreigen met zaken zoals “roede, zak & zwarte piet”.
Persoonlijk vind ik deze tactiek iets te veel neigen naar extremistische onderhandel- & ondervragingstechnieken. Als ik van jou was,  zou ik nieuwszender FOX toch proberen te mijden.

Ik zal je gewoon beloven dat ik dit jaar zal proberen om deugdzaam & eerbaar te zijn. Maar ik sta niet in voor de gevolgen als het misloopt.
In bijlage kan je mijn verlanglijstje  vinden.

Veel liefs

Je Kapoen

Astrid

p.s.: Nog een kleine noot, die pruiken van je pieten zijn zo hard Niet Oké.

81m80_000004_0810121205

Tea Egg – Normann Copenhagen

wl4

s3

Schoon Nekgerief

s4

Trush Vintage

DREAMNIGHT YELLOW

Swatch Night Glow

s7

Pour Porter

pf1

Lampen van Donkey & Friends

gina-cote

GINA – Filles à PaPa

4 gedachtes over “Beste Sint,

Geef een reactie

