This is how the cookie crumbles

“Bestaat er zoiets als een absolute waarheid / universele waarheid?”

Antwoord: Om te kunnen begrijpen of er wel zoiets is als een absolute waarheid / universele waarheid, moeten we eerst beginnen met definiëren wat waarheid is. Waarheid wordt door het woordenboek gedefinieerd als “overeenstemming met de feiten of de realiteit; een stelling die als waar is bewezen of als waar is aanvaard; realiteit of werkelijkheid”. Sommige mensen zouden tegenwoordig zeggen dat er geen werkelijke realiteit bestaat, maar alleen maar percepties en opinies. Aan de andere kant zouden and… BLABLABLA

Zéver! Na jaaaaren bronnenonderzoek, literatuurstudie en talloze wetenschappelijke experimenten heb ik die ene universele waarheid gevonden: Koekjes!
Het is me heel duidelijk geworden dat er een grote algemene tendens bestaat in hoe mensen hun vieruurtje verorberen. Daarom vind ik het uiterst belangrijk om deze met jullie te delen. Kwestie van van wat transparantie te creëren in deze zwaar onderschatte wetenschappelijke studie.

( Dit principe geldt ook voor Oreo koekjes)

( Deze axioma kan ook toepast worden op ‘gevulde’ boterkoeken & Pim’s)

(Dit kan ook deels gebruikt worden voor het opeten van Kit Kat, Leo of Olé. Al zou ik stap 4 schrappen en stap 2 vervangen met: Pruts alle chocolade eraf.)

Ik wil ook even  mijn beste Annelien & Gert bedanken. Jullie raad & inzichten betreffende dit onderwerp werd zo hard geapprecieerd. Helden!

22 gedachtes over “This is how the cookie crumbles

  1. Pingback: Universele waarheden 2.0 « SSTRID…

Geef een reactie

