Niet Oké

  • “HE JIJ BENT VAN WEST-VLAANDEREN!!”…. naadloos gevolgd door een of andere idiote opmerking.
    Blijkbaar is het wonderbaarlijk dat West-Vlamingen zich buiten de provinciegrenzen durven begeven. Telkens ik mijn mond opentrek, is er toch een of andere joligaard die zijn opinie over West-Vlamingen moet verkondigen.
    Mij niet gelaten, ik kan een spitsvondig grapje altijd appreciëren. Maar de zoveelste boer-erf-varken clichés mogen achterwege blijven. Geloof het of niet, niet alle West-Vlamingen wonen op een boerderij. Straf, ik weet het. Maar soit, originaliteit boven alles jonges.
  • Mijn blog is niet meteen het toonbeeld van intelligentie en rede. Maar denken dat dit webstekje een volledige afspiegeling is van mijn persona…nee..dan ben ik niet de lichtzinnige van ons twee.
    Ik slaag er al 25 jaar in om perfect te functioneren in deze wereld. Hell, ik ben er zelfs in geslaagd om enkele diploma’s bijeen te rapen. Wees gerust, mijn IQ ligt ver boven de 100.
    Dus vergeef me mijn schrijffoutjes (ja, want dat waren grote menselijke drama’s, dat zou Osama nooit durven) en mijn overdosis wijverij.
    Kleine noot: moest u toch de nood voelen om wat zuur te doen, dat kan altijd op de website van HLN of De Standaard. Niet hier.
  • Er is iets vreselijk fout gelopen in het universum want sinds heden wil iedereen aan mij haar zitten.
    Voelen, strelen, ruiken,… je noemt het maar, het is gebeurd. En dit is zo hard niet oké! Weet ik veel waar die handen hebben gezeten! Of waar ze nog gaan zitten… GOOR! Zeker als ik net mijn haren heb gewassen.
  • Rattlesnake Republic: Hillbilly Galore! Met Ratelslangen! Can’t go wrong with that.
  • Sta op met Siska, dat voor 8u en voor die eerste, cruciale tas koffie. Dodelijk
    Net iets te veel gejengel voor deze griet.

Ps: ik wou oorspronkelijk de zin “wees gerust, ik mis geen chromosoom” gebruiken maar ik wil niemand tegen de borst stoten. Blijkbaar begrijpt niet iedereen mijn fabuleus gevoel voor humor.

6 gedachtes over “Niet Oké

    • Dat je behoorlijk de max bent 😉
      Nee het was zeker niet de bedoeling om iemand te beledigen. Ik gebruik het woord diploma meer als als symbool. Als in bewijs dat ik toch enige vorm van intellegentie bezit 😉

  1. Als West-Vlaming die stage liep in Antwerpen en kort werkte in Brussel, kan ik me zo hard vinden in het eerste puntje. Continu horen: “Ge hoort dat toch wel, hoor, dat je van daar bent. Je kan dat onmogelijk volledig verbergen” Een niet te overkomen obstakel, een kruis die we altijd zullen moeten dragen.

    Nu werk ik in Gent, daar zijn ze dat allemaal al wel wat gewend 🙂

    • Gent is dan ook Groot-West-Vlaanderen, ze moeten ons hier wel verstaan ^^
      Hoe mooi we ook praten, hoe luxueus we ook wonen, we zijn gedoemd voor het leven jong.

Geef een reactie

