De ordinaire TV-Gids

Zie me hier staan, een dag verlof, sta ik mijn paleis te dweilen terwijl mijn beste in Brussel zit. De nationale ploeg nog eens een poging om een bal in een goal te krijgen en het is hen nog gelukt ook, wooptidoo.
Ja, zie me hier staan, een volbloed cliché in wording. Nu als we iets doen, dan doen we het goed! Iets half-ass’n, neen meneer, daar doen we niet aan mee.

Ik draai alvast wat krulspelden in mijn haar, die roze pluche teenslippers trek ik uit de kast en de fles cava staat al op me te wachten. Ja, dit huiswijf doet van ordinaire TV avond.
Zwaar verslaafd aan alles wat nog maar lichtjes nar pulp ruikt, niets om trots over te zijn, maar mijn algemene kennis ‘klinkklare nonsens’ is FENOMENAAL.
O…wat zegt je?…Jullie willen enkele beeldbuis-tips? Geen probleem jongens, ik deel mijn kennis graag:

  • Love and HipHop Atlanta: ik kan de woorden niet vinden om dit stukje genialiteit te beschrijven. Gelukkig bestaat er nog zo iets als youtube.
    Stevie-J for President!
  • Geordie Shore: Je dacht dat Jersey Shore het toppunt van marginaliteit was? HAH, was jij even fout. Dit leuk allegaartje uit New Castle weet zonder veel problemen ‘platvloers’ te herdefiniëren. Uitspraken zoals “Spooning always leads to forking” is nu al een klassieker. Ja hoor, de jeugd van tegenwoordig is bijster goed bezig.
  • The Real Housewives of… : te veel geld, te veel tijd en te veel botox. IJZERSTERK concept! Zelfs na zes verschillende spin-off’s weten de dames ettelijke seizoenen te vullen met top-notch gebakken lucht. En maar kookboeken uitbrengen. En maar borsten vergroten. En maar scheidingen aanvragen. Only in America baby.
  • Ultimate Cake-off: Drie “top-bakkers”, een absurde opdracht en drie idiote taarten als resultaat. Plus, het is een wedstrijd. Fascinerend, op zijn minst. Ze zouden het op Discovery moeten uitzenden. Al verliest het zijn geloofwaardigheid eens de “chefs” proberen aan te tonen dat de taart eetbaar/lekker is. Dat ga je mij niet wijs maken.
  • The Real L word: Lot’s of Boobies, Lesbrarian Boobies.
Geef een reactie

