LDN

Zo, de tickets zijn geboekt, mijn bolhoed is netjes ingepakt en ik oefen alvast mijn beste ‘Cheerio’.
London, we zijn klaar voor u.

Het lijkt waarschijnlijk niets speciaal, een tripje naar LDN, voor voor deze London-maagd is het heel wat.
Daarom ben ik druk op zoek naar unieke & leuke adresje. Ja hoort me al aankomen, ik ben op zoek naar leuke tips.

Sara en Isabelle zijn al zo heerlijk geweest om me wat op pad te helpen maar daar wil ik het niet bij houden?
Alle input is welkom jongens!

U wordt bij voorbaat bedankt.

10 gedachtes over “LDN

    • Moeder! Geniaal! Alweer mijn reddende engel. Hartelijk bedankt voor de tips, ik was al vergeten dat je ooit de plas hebt overgestoken.

      En nee, deze keer blijf je maar schoon thuis. Je hebt het al bont genoeg gemaakt in Parijs ^^

Geef een reactie

