Niet Oké

Het is te lang geleden en hopelijk hebben jullie het gemist. Zo niet, pech, want deze krijgen jullie gratis en voor niets door jullie stort geramd 🙂

  • Coke snuiven van een niet zo hygiënisch, lugubere cafévloer. En nee, ik heb het niet over Coca Cola.
    Hé, je doet wat je wilt in je weekend: drink je lam, slik je plat maar ik hoef geen veredeld waspoeder om mijn nieuwe veel te dure sneakers. Plus,je kan het gerust in de categorie “dit is marginaal en gij hebt een probleem” plaatsen.
  • De pregger-boobs van Jessica Simpson. Die kunnen zo ons broeikas-probleem oplossen, moet er nog een zwart gat gevuld worden?
  • Voetbal, drie f***** weken lang, DAMN YOU EK! Drie weken mijn televisie kwijt, hoe moet ik nu naar Pam Am kijken?! Wat moet ik nu doen terwijl mijn vers gelakte nagels drogen?! De afwas?! Ik dacht het niet!
  • Het lichaam van Hugh Jackman. Dude is een God. Een Griekse God.
  • Uw rijexamen moeten beginnen met de opmerking “Ah ’t is een meisje, zucht”. Goed opgemerkt lullo, zal ik anders direct uitstappen?! Ik heb wel iets beters te doen dan de komende 45 min doen alsof jij me objectief gaat koteren. Emancipatie blijft een moeilijk begrip in diep West-Vlaanderen.
  • Ongehuwde nonkels die heel geamuseerd (en liefst nog een familiefeest met veel volk) alle borsten van de ‘aangetrouwde’ vriendinnen keurt. “Jaaa, die mogen wel eens in mijn handen belanden”.  Goed bezig, dit is vooral niet zeer ongepast en mémé is vast zeer trots.
  • Een vrijgezellen plannen.
  • Taalpuristen met een missie. Ik weet niet waar ze de tijd vandaan halen, maar iedere tweet met een spel/taalfout verbeteren is zeer ambitieus. Dat en: HET KAN MIJN GEEN ZAK SCHELEN. Ik ben niet blind (toch niet in theorie) of achterlijk, ik zie ook wel dat  er een fout in mijn tweet staat. Maar ik loop ook niet te zagen dat de helft van België nog nooit een museum heeft bezocht.
    Leave me be.

Geef een reactie

