Spectre

Vorige week had ik een behoorlijke date met de nieuwste lieveling van HP:  de Spectre. Jahaaa een date met een laptop, klinkt veruit triest, maar eerlijk, dit was by far niet mijn slechtste date-ervaring. Maar die epistels vertel ik eens een andere keer.

(De mannen van HP weten wel hoe ze iemand moeten uitnodigingen)

HP was zo vriendelijk geweest om ons uit te nodigen voor een avondje Spectre-testen. Dat in een zeer aangename setting met enorm interessant & schoon gezelschap (copyright Kim).

Nu, wat de Spectre betreft: man, wat een schoonheid! Ik zou wel iets willen zeggen over de technische capaciteiten van dit beest, maar daar heb ik bitter weinig verstand van. Dus, sta me toe om even van copy-paste te doen:

12.88″Wx8.7″Dx0.79″H

Starting at under 4 lbs*

The first scratch-resistant glass laptop

Long-lasting battery, up to 9.5 hours1

HP CoolSense keeps you comfortable while on the move

Full-versions of Adobe® Photoshop® Elements and Premiere® Elements software

Free 2 years of Norton™ Internet Security 20122

14″ diagonal HD+ Radiance LED backlit display3 in a 13.3″ chassis

HP Radiance backlit keyboard senses your approach and gradually lights up every row

Multi-touch-enabled HP Imagepad allows precise 2- and 3-finger interaction

128GB or 256GB mSATA solid-state drive4 for lightning-fast performance

Performance-tuned software image for incredibly fast boot and wake times

Intel® Rapid Start Technology

Intel® Core™ i5 and i7 ULV Processors5

4GB or 8GB of DDR3

Intel® Centrino® Advanced-N 6230 + Bluetooth (2×2 Wi-Fi)

Mini DisplayPort

1 USB 3.0 port

1 microphone-in/headphone stereo-out jack combo

Klinkt toch behoorlijk goed, niet?

Jammer genoeg kon ik hem niet meenemen naar huis, de hartendief, maar als ware gentlemen wist hij me wel te troosten.

(De lul brak me hart, hij ging er vandoor met Kenny)

(Troost, de pralines waren binnen de 5min op)

Geef een reactie

