Glamcakes

Glitters? Check! Veel zoets? Check! Schattige Chihuahua’s? Check! Een overdosis oestrogeen? Check!

Ja, dat was mijn zaterdagmiddag, een heerlijke Cupcake-versier-sessie bij onze allerbeste Elfi.

Lissa (Miss cupcake haarzelve) was zo lief geweest om ons, notoire cupcakes lovers, de fijne kneepjes van het cake-versierselsen te leren. Het lijkt verdomd makkelijk: een roosje hier, een strikje daar en hup klaar. Niets van! Ik had geen idee hoe bloody onhandig suikerpasta wel niet is. Blijkbaar plakt fondant (jaha hoor, ik heb een nieuw, duur woord bijgeleerd) en dan droogt het op en dan moet je oppassen voor braampjes en dan moet je het in één stuk op je cakejes zien te krijgen. Te veel risicoscenario voor deze griet. Maar eind goed, al goed. Ik heb vijf cupcakejes kunnen versieren..en ja… ik moet zeggen, het resultaat mag er best gezien zijn.

(Juuuuij cupcakefeestje)

(Miss Lissa)

(School is in session)

(Duust camera’s. Girl Geeks Baby!)

(Jongens waren niet welkom)

(TADAAAAAA)

6 gedachtes over “Glamcakes

  1. Mja, ik vind die dingen er wel mooi uitzien, maar die suikerpasta is toch echt niet lekker? Of zijn er mensen die daar anders over denken? Mij kan alleszins niemand verleiden met zo’n cupcake.

    • Wel, ik ben ook niet echt fan van suikerpasta. Het is te zoet naar mijn smaak, maar het is wel geweldig om met te boetseren.
      Iedereen zijn eigen smaak zeker, er zijn veel mensen die zoet-zoet enorm lekker vinden.
      Doe mij maar de creme au beurre topping Λ†Λ†

  2. Oh, die met al die kleine bloemetjes is echt supermooi! En dat robotachtig mannetje ook wel! Ik heb ooit eens een zwijn en een vis gemaakt met van die fondant (zie instagram). Ik vond dat wel lekker. Maar niets gaat boven die botercrème-toestand (zeg ik het goed?). Bij Aveve verkopen ze van die lekkere cupcakemengeling met amandelsmaak.. Krijg er alweer helemaal zin in (lees: mengeling halen en zaterdag bakken!).

Geef een reactie

