Niet Oké

Hier zijn we weer, klaar voor een nieuw rondje tirannieke nonsens.

  • Nu gaat iemand mij toch eens moeten uitleggen hoe het mogelijk is dat een doorsnee schotelvod als “rok” gekwalificeerd kan worden. Ik was nog steeds van de veronderstelling dat een rok een aanzienlijk deel van uw onderlichaam dient te bedekken. Of toch op zijn minst uw kont. Ik kan mij vergissen hoor, maar ik loop liever niet te koop met mijn cellulitis.
  • Cultureel correcte mensen. Neen, even bijstellen want ik wil niemand discrimineren: ‘correcte’ mensen tout court. “Ja ik luister enkel naar traditionele Balkanritmes en ik vind popcultuur is zo iets plebejisch”. LEUGENAAR. Ik durf wedden dat het volledige oeuvre van Rihanna stiekem op uw IPod staat. Ah neen, correctie, want een IPod is waarschijnlijk iets te mainstream: ik durf wedden dat de Spice Girls uit uw cassettespeler puilt.
  • Uw lief dat u leert parkeren. Een Griekse tragedie is minder dramatisch & gênant.
  • Het matensysteem van de H&M. De H&M heeft beslist dat zijn vrouwelijk cliënteel nog niet genoeg complexen heeft. Dus hebben ze maar wat gesjoemeld met de maten. Ik heb dus een paar borsten, die zijn niet groot en passen normaal wel in een maatje 38. Tot heden toch, want nu barsten ze uit een maatje 42. Aan het gesnik van twee paskamers verder kon ik wel raden dat mijn borsten niet op miraculeuze wijze zijn gegroeid. Goed bezig gasten.
  • Dr. Oz. Hypochonders voor iedereen!!! En vooral niet aan te raden als je zelf ziek in de zetel ligt. Hysterie verzekerd.

6 gedachtes over “Niet Oké

  1. Aaaah, herkenbaar zeg.
    En ik maar denken dat die 3 kg die ik kwijt ben vooral van achter mijn oren kwam want ik pas idd nog steeds niet in een maatje 40 in de H&M.

Geef een reactie

