Mijn excuses

Bloggen wordt deze week moeilijk. Want komende zaterdag verhuis ik.

Mijn excuses.

Ik ben één zenuwinzinking weg van een hartaanval, dat is mijn verhuisavontuur.
Niet dat het veel goed praat want ik zou beter inpakken in plaats van te lopen stressen. Maar dan zou ik te functioneel & praktisch bezig zijn. En dat past niet echt bij mijn “imago”. Stel je voor dat ik klaar ben met inpakken voor ik moet verhuizen?!
De wereld zou eraan gaan en dat kunnen we niet maken.

Geef een reactie

