“Leuk, eens niets gepland, dat wordt een heerlijk rustig weekend”, dacht ik zo. NIETS VAN.
Gent had dit weekend collectief besloten om heel veel leuks te organiseren. En iets missen was duidelijk geen optie.

De invasie.

Dé rondreizende beurs/platform voor jonge ontwerpers en creatievelingen. En dit weekend waren ze te gast in het KASK.
Er waren enkele bekendedelingen (Titi + The German Kid, Black Balloon) en enkele minder bekendedelingen (Karen Kennis Juwelen) die me enorm hebben bekoord met hun mooie creaties. Maar hetgeen wat me het meest (op een aangename manier weliswaar) verraste, waren de verschillende visite-kaartjes van de ontwerpers. Mooi, origineel en bijzonder gevat.

(Karen Kennis Jewellry – Tine de ruysser – Black Balloon – Filles a papa)

Instameet.

Beter gekend als InstaBuro. Want de tweede editie van ‘we zitten allemaal op Instagram en we hebben een goed excuus om samen een pintje drinken’ vond plaats in Bar Buro. Terug: er waren enkele bekende mensen en er waren enkele minder bekende mensen present. Met andere woorden: een mooi moment om nieuwe mensen te leren kennen.
Het gezelschap was aangenaam, Leesa draaide er plaatjes en de moelleux waren hemels.

Een zeer mooie avond. [Dank u Bert & Eline]

Huis van Alijn.

Zondag opende het Museum van Volkskunde hun nieuwste tentoonstelling genaamd ‘Uit het fotoalbum – Hun mooiste dag’. Ik ben sucker voor alles wat onder de categorie ‘trouwerij’ valt. En zeker als ik er een glas cava bij mag drinken. Dus deze opening wou ik zeker niet missen. De expo is niet groot maar ik kan het warm aanbevelen. Het beeldmateriaal komt recht uit het archief en is zowel hartverwarmend als hilarisch. Kortom: hipsters waren van alle tijden.

2 gedachtes over “

  1. Pingback: Het leven zoals het is: Maart « SSTRID…

  2. Pingback: April Montage |

Geef een reactie

