A ce soir – Nektar De Stagni

Mijn google-reader, waarvoor het allemaal niet goed is. Alleszins om mijn accessoire-verslaving stevig te voeden.

Ik volg ontwerpster Nektar De Stagni (beter gekend als juwelenmerk NDS) nu al een eindje. Ze is een van de weinige designers dat tijdloze, klassieke ontwerpen op een eigen, vernieuwende manier weet te interpreteren. Iets wat mij enorm kan bekoren.
Nu heeft deze creatieve duizendpoot een nieuwe, alternatieve lijn op de markt gebracht, nl.: 1111. Naar eigen zeggen is het een ode aan Pop-Art. De collectie bestaat hoofdzakelijk uit halskettingen die vervaardigd zijn uit verschillende, ongewone materialen.
Het is duidelijk dat NDS niet vies is van een experiment of twee. Hoe dan ook, deze op juwelen is zeer uniek en bijster origineel.

U leest het goed, ik ben fan.

2 gedachtes over “A ce soir – Nektar De Stagni

Geef een reactie

