Frank & Vrij

Geen zelfcensuur, dat is de opdracht van vandaag. Hah! dat komt even goed uit ik heb het behoorlijk lastig met censuur. Zoals mijn beste altijd stelt: Astrid, You’re a loose cannon!

Maar wat te schrijven…

Het zijn geen geheimen, verre van. Iedereen die bij u langskomt weet het, en eigenlijk weten wij het ook allemaal, hier op het internet. [Maar iedereen weet al dat ik een schrei-muil ben. En dat ik van televisie-pulp hou, is ook al geen geheim meer] Maar vandaag doen we eens niet aan zelfcensuur. [Alleen vandaag?! Niets van!] Blog over iets waarover u niet blogt normaal. [Ik heb aan mijn beste plechtig beloofd dat ik ons seksleven niet te grabbel zou gooien op het internet. Ik weet het, een groot verlies. kuch] Vertel ons de dingen die deze week suckten (in plaats van altijd alleen de positieve dingen te posten) [Dit kan ik echt niemand aandoen, mijn twitteraccount is zo al een klaagbank. Ik ben een stap weg om compleet cynisch door het leven te wandelen. Zure beertjes zouden jaloers zijn.], toon ons een foto van hoe uw living er echt uitziet, voor de poetshulp is langs geweest [mijn living is 12m² groot en ik ben de poetshulp, twee dingen die heel triest zijn en het echt niet waard zijn om over te bloggen. Trouwens, ik denk dat ik mijn quota ‘schadelijke foto’s van mezelf’ deze week wel gehaald heb]. Of vertel over frustraties [Eén Niet OK-rant zal wel genoeg zijn. Ik had nog een epistel klaar staan over de horror dat zichzelf de ‘wortelbroek’ noemt, maar ik heb deze week al genoeg fashionista’s kwaad gemaakt (de legging, ja jongens, het blijft een gevoelig onderwerp zene). Dit betoog hou ik wel voor volgende week, ik heb vandaag toch te weinig tijd om een boze menigte te aanhoren.] die niemand eigenlijk moet weten, de gemiddelde ruzie met uw vent en andere dingen die uit het leven gegrepen zijn, maar waarvan u doorgaans vindt dat wij er geen zaken mee hebben. We zullen het aan niemand doorvertellen.”

Dus, beste mensen, ik vrees dat het voor vandaag geen vetten zal zijn. Mijn oprechte excuses.

7 gedachtes over “Frank & Vrij

  1. Pingback: Frank & Vrij | Wijvenblogs

  2. Oei, ik ben schuldig aan de wortelbroek, vandaag zelfs nog. Misschien moet ik ook politiek correct worden… Hmmm, stemt tot nadenken :D.

  3. Pingback: Wijvenweek: sunday link love | Wijvenblogs

Geef een reactie

