Onverantwoord advies

Veel schoonheidsgeheimen heb ik niet, want let’s be honest, ik ben verre van een autoriteit op vlak van verzorgingsproducten en maquillage.  Menige visagiste zou een hartaanval krijgen bij het aanschouwen van mijn “make-up tas”.  Geloof me, het is triest.

Toch zijn er enkele producten die voor mij heilig zijn.

Een daarvan is de Sephora Instant Nail Polish Remover.  De beste ideeën zijn vaak de simpelste ideeën. En dat is ook hier van toepassing. De Instant Nail Polish Remover is een flesje met binnenin een mousse dat doordrenkt is dissolvant. Je hoeft enkel je gelakte nagels in het potje te steken en voila, propere nagels. Geen knoei meer met producten en watjes. Zeer efficiënt en zeer dummy-proof.

Een ander item is de MAC Lip Primer. Ik ben verzot op rode lippenstift. Er is niets vrouwelijker dan een stel vers gestifte robijnrode lippen. Maar die blijven niet eeuwig perfect rood. De Lip Primer zorgt er niet enkel voor dat je lippenstift langer en beter blijft zitten maar het verzorgt ook je lippen. Een absolute must voor lipstick-addicts.

7 gedachtes over “Onverantwoord advies

  1. Pingback: Onverantwoord advies | Wijvenblogs

      • Ha merci! Ik ben eerder een lipglossmens, maar eigenlijk heb ik er een hekel aan omdat hij (of zij??) na één slok van een glas altijd wegsmelt. En zijt maar zeker dat ik te lui ben om 89 keer per dag opnieuw te glossen 🙂

Geef een reactie

